Hoe kan ik mijn artikel retourneren ?

Je mag het artikel retourneren of ruilen

Je kunt het artikel alleen terugsturen als:

Het artikel compleet is

Niet gebruikt is

Niet beschadigd is

Netjes is ingepakt

Het prijskaartje niet verwijderd is

Voor het retourneren van een item moet het Retourbon altijd ingevuld worden. Zonder

ingevulde Retourbon kan een retour helaas niet verwerkt worden en zal het product op

kosten van de klant teruggestuurd worden.

Zodra wij het pakket in goede staat hebben ontvangen;

Krijgt u binnen 14 werkdagen uw geld teruggestort

U kunt het pakket terugsturen via het postkantoor, bewaar uw retour bewijs goed!

Retourneer uw pakket naar:

Joan Roëllstraat 19

3551XJ Utrecht

Wanneer heb ik er garantie op?

Mocht er ondanks al onze inspanningen iets mankeren aan het product, dan kan de

klant gebruik maken van de garantie.

De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een

product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van

uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product

langer mee gaat dan het andere. Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft

u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.

Bij slijtage door gebruik heeft u geen recht op garantie.

Geen garantie op:

-Vlekken

– Knopen

-Ritsen

Wat is de leveringstijd?

Gemiddeld 3 tot 4 werkdagen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

EEN BESTELLING ANNULEREN NA BETALING

Indien u een bestelling hebt betaald en deze wilt annuleren, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Mocht u bedenkingen hebben over uw bestelling dan raden wij u aan om contact op te nemen met ons zodat wij uw bestelling in de wacht zetten. Het verpakkingsproces wordt dan tijdelijk stopgezet zodat u wijzigingen kunt aanbrengen in uw bestelling.

Als het pakket al verzonden is, kunnen we de bestelling niet annuleren of wijzigen.

Als u achteraf meer producten wilt toevoegen aan uw reeds geplaatste bestelling zonder deze te hoeven annuleren, kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan aan de later toegevoegde producten verwerken zonder extra kosten.

Als de bestelling in een vroeg stadium zit kunt u deze veranderen en annuleren. U kunt om een terugbetaling vragen of uw betaling als een krediet houden.

 

Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

Mocht het voorkomen dat u ondanks al onze inspanningen niet tevreden ben met een aankoop dan krijgt u het aankoopbedrag teruggestort.

Hoe lang bedraagt de levertijd?

Nadat wij uw geretourneerde pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag teruggestort. Dit kan tot ongeveer 7 dagen duren.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling voltooid is ?

Hieronder staan de verschillende bestelstatussen met toelichting vermeld.

In Afwachting van Betaling

Betaling Ontvangen

Betaling Bevestigd

Betaling Beoordelen

In Verwerking

Verpakking

Verzonden

Voltooid

Ongeldig

Contact met Klant Opnemen

Bestelling Traceren

Geannuleerd

Terugbetaald

Herverpakken

Geretourneerd

Hersteld

Vervangen

Geretourneerd & Terugbetaald

Iedere keer dat u een bestelling bij sisicelem.nl plaatst, wordt er eenbestelnummer aangemaakt voor u.

Als u besluit niet te betalen voor een bestelling die u hebt voltooid, hoeft u niets te doen. Deze zal later automatisch komen te vervallen.

Toelichting bestelstatus:

Concept

In Afwachting van Betaling

De bestelling is met succes geplaatst maar de betaling is nog niet ontvangen.

Betaling Ontvangen

Betaling is ontvangen en uw bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt voor bezorging.

Betaling Bevestigd

Bij betalingen via PayPal en overschrijvingen wordt de status ‘ Betaling Bevestigd’ vermeld wanneer het aankoopbedrag door ons ontvangen is.

Betaling Beoordelen

Dit houdt in dat er problemen zijn met uw betaling en dat een medewerker van onze klantenservice contact zal opnemen met u voor meer informatie.

U kunt ook mailen naar: info@sisicelem.nl om het proces te versnellen.

 

 

 

 

In Verwerking

Dit betekent dat wij uw bestelling aan het verwerken zijn .We verzamelen alle producten die u besteld heeft, controleren de kwaliteit ervan en zorgen ervoor dat ze goed functioneren.

Verpakkingen

We zijn alle producten aan het verpakken en uw instructies aan het volgen om het pakket te etiketteren of een aangepaste factuur bij het pakket te voegen.

Verzonden

Dit betekent dat we uw bestelling hebben verzonden. U zult een e-mail van sisicelem.nl ontvangen inclusief volgnummer en link. U kunt ook in uw account inloggen en de bestelling bekijken.

Voltooid

Dit betekent dat uw bestelling is afgeleverd en wij het tracken van deze bestelling zullen stoppen Als er sprake is van naverkoop problemen, neemt u dan contact op met onze klantenservice voor verdere actie.

Contact met Klant Opnemen

Als we problemen ondervinden tijdens het verwerken van uw bestelling, zullen wij contact met u opnemen via e-mail of telefoon. U kunt ook via ons Retourservice contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie.

Ongeldig Bestellingen in deze status zullen onherstelbaar en nutteloos zijn. De meest waarschijnlijke situatie is dat u ons hebt gevraagd om een onbetaalde bestelling te annuleren.

Statussen anders dan hierboven staan vermeld, zijn niet bedoeld voor de klant. Deze worden alleen gebruikt om eventuele problemen bij een naverkoop of financiële zaken te behandelen.